Kunde: Primar

Synlighet for en av Norges største ferdigmatleverandør


I løpet av tiden vi samarbeidet med Primar AS, fikk vi gleden av å bidra til bedre og bredere digital synlighet - med særlig fokus på betalt annonsering i sosiale medier og kontinuerlig oppfølging av nettside.

INNHOLDSPRODUKSJON

Vi startet tidlig med å styrke Primar AS sin innholdsbank når det gjelder både foto, video og grafikk. Dette innholdet har blitt flittig brukt til både organisk og betalt aktivitet, samt på tvers av kanaler. Vår opplevelse er at det har bidratt til å skape kjennskap og begeistring for merkevaren, samt økt salg over tid.

Annonser som nådde ut til over 440 000 unike personer

I løpet av 9 måneder har Primar blitt synlig for 440 000 mennesker på Facebook og Instagram for et beskjedent budsjett. Gode annonser som både brukerne av plattformen og Facebooks algoritmer er fornøyd med har vært nøkkelen til å få til dette.

Det beviser at man ikke trenger et stort annonsebudsjett for å nå ut med budskapet sitt så lenge innholdet er bra og publikummet er valgt med omtanke.

Nøkkeltall

Fra 1. januar 2022 til 1. august 2022

Customers served! 1000 Unike personer
Customers served! 1000 Eksponeringer
Customers served! 1000 Engasjement

hvem er Primar?

Primar er en familiebedrift med lange tradisjoner innenfor matlaging, og gjør det akkurat slik som man gjør det hjemme - bare i mye større gryter.

Primar har i dag flere ulike ferdigmatretter og den mest populære blant de er Ekte Bacalao Originalen.